luni, 6 decembrie 2010

Amanarea : cauza multor esecuri

Amanarea : cauza multor esecuri



Salut , astazi vreau sa vorbim despre lucrurul care il impiedica pe om sa atinca succesul sis a isi indeplineasca scopurile. Acest lucru este AMANAREA, care m-a tras sip e mine in jos , deoarece, imi ziceam de multe ori dupa ce imi puneam in minte ceva ce vroiam sa indeplinesc: “faca mai incolo” sau “si maine e o zi”, doar ca in tot acest timp am irosit multa energie in mod inutil, preocupandu-ma cu activitati ieftine, precum Jocurile PC sau privitul la televizor.

Au trecut cativa ani, pana sa fiu constient de greseala facuta, asa ca m-am hotarat sa ma canalizez doar pe lucrurile care ma ajuta ca persoana sa evoluez. Spre exemplum erg cu placere la un antrenament de Karate, citesc o carte de dezvoltare personala sau filosofie orientala, ma documentez despre metodele de imbunatatirea sanatatii si a stilului de viata
.
Pentru a-mi alege drumul meu pe care il parcurg in fiecare zi invatand llucruri noi , am facut schimbari majore: nu mai pierd timpul pe chat cu prietenii, preferand sa vorbesc la telefon  lucrurile care ma intereseaza intr-un mod  mult mai spontan si dinamic decat daca as sta in fata monitorului.

Alta schimbare a fost notarea lucrurilor  care imi propun  sa le duc la bun sfarsit, asa ca zis si facut . Mi-am facut un caiet in care imi notez toate ideile care imi trec  prin minte, oricat de absurde si nepotrivite ar parea pentru momentul respectiv, pentru ca nu se stie niciodata ce idee de completare sau imbunatatire iti va veni alaturi de ideile care ti-au venit anterior. Tine minte ca multe idei care la inceput par banale se pot transforma in ceva MARET!

Alaturi de idei, imi notez scopurile si activitatile care mi le propun pentru zilele urmatoare. Unul din scopurile mele este acela de a nu lasa ziua sa treaca fara a avea rod: de a invata ceva nou, de a face un antrenament , de a scrie ceva si lista continua.

Se spune ca succesul depinde de viteza de implementare  a unei idei. Asta inseamna ca , cu cat o idee este aplicata mai repede, cu atat sansele de succes cresc. Asa ca primul pas spre a evolua si a-ti indeplini scopurile este acela de a renunta la scuze precum „n-am timp, o sa fac maine” , pentru ca astea te vor trage in jos si-ti vor lua o mare parte din energie care o poti folosi pentru a face lucruri importante in viata ta.

Asa ca nu mai sta pe ganduri si actioneaza , pentru ca in final totul depinde de tine, iar viata pe care o ai acum reprezinta totalitatea alegerilor facute pana in prezent.

Astept sa-mi povestesti cum ti-ai organizat pasii spre succes si implinire.

Cu respect,
Stefan Dragu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu