luni, 6 decembrie 2010

Asculta-ti vocea interioara!

Asculta-ti vocea interioara!


Probabil este un indemn pe care nu de multe ori l-ai auzit in viata ta , mai ales ca sperai sa primesti un astfel de sfat de la cei apropiati.

Acest lucru nu ti s-a intamplat deoarece majoritatea cunoscutilor doresc sa-si puna amprenta asupra ta. Paradoxal nu o fac cu rea intentie , dar in final lucrurile ajung sa mearga prost in viata ta si incepi sa porti un sentiment de vinovatie.

Intr-adevar asta e una din marile greseli prin care trec oamenii, printer care ma numar si eu, asa ca iti vorbesc din proprie experienta. Tin minte ca de mic am fost ghidat de parinti si de bunici in directii impuse de ei (mergi la scoala, fii cel mai bun, ia note mari etc.).

Pot spune ca de prea putine ori lucrurile au iesit asa cum vroiam eu atunci cand am ascultat si am urmat parerea celorlalti, in rest de fiecare data am regretat fiecare actiune facuta din inertie, lunda-mi-o in freza in mod original. La un moment dat am zis STOP, AJUNGE iar tot ce am facut din proprie initiative , ascultandu-mi  inima de fiecare data am avut de invatat . Ce-I drept am avut si MULTE esecuri dar de fiecare data am invatat o lectie noua, iar acea greseala nu am repetat-o a doua oara.

Ascultarea fata de parerea celorlalti se dovedeste pe cat de confortabila pea tat de periculoasa fiindca in final nu ai actionat cum ai fi vrut cu adevarat. De-asta multi oameni ajung la criza varstei de mijloc si ajung sa gaseasca tot felul de scuze care sa le acopere modul iresponsabil in care si-au trait viata ( scoala a fost de vina, societatea e de vina, guvernul e de vina, si multe altele) .Scuzele apar  tocmai din dorinta de a fugi de responsabilitatea pe care trebuie sa si-o assume fiecare pentru modul in care isi duce viata.

Primul pas pentru a evita aceste remuscari si pentru a fi multumit de tine 100% este sa fii SINCER CU TINE si sa-ti clarifici prioritatile .

Asa ca gandeste-te ce fel vrei sa-ti castigi existent, cum vrei sa-ti petreci timpul liber, ce fel de relatie vrei sa ai si ce alte lucruri iti doresti pentru a avea o viata pe gustul tau.
Acum iti pun o intrebare : ESTI MULTUMIT DE TINE SI DE VIATA TA?

Daca da ,e foarte bine mergi pe drumul asta, daca nu totul depinde de tine pentru a face o schimbare care iti va adduce rezultatele pe care le doresti.

Astept comentariile tale si sunt nerabdator sa aflu ce schimbari ai facut in viata ta.

Cu respect ,

Stefan Dragu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu